15 Nisan 2013 Pazartesi

ilk yazı

Kavin'imiz ve Erni'miz

Eveeet sonunda benim de bir blogum oldu. Hamile olduğumu öğrendiğim Ağustos 2011'den beri bu serüveni yazmak ve buradan paylaşmak istedim hatta birkaç denemem oldu ve yarım bıraktım ve tamamlayamadım. Sebebi de içimden geçenleri bir türlü olduğu gibi aktarabildiğime ikna olamamıştım. Belki yine aktaramayacağım ama mümkün olduğunca yazmaya çalışacağım.
Ben İstanbul'da yaşayan, çalışan bir anneyim ama şanslıyım çünkü evden çalışan bir eşim var ve kızım gününü babasıyla geçiriyor. Bu durum bende adrenalin yükselmesine sık sık sebep oluyor ama yine de hiç tanımadığım biriyle kızımı bırakıp gitmektense babasıyla olduğunu biliyorum. Gerekirse eşime kızıyorum, ona bol bol karışıyorum. Bir bakıcımız olsa aynı şekilde tavrımı gösteremezdim diye düşünüyorum.
Bakıcımız olmayışının en başlıca sebeplerinden biri de 4 ayaklı oğluşumuz Erni. Kendisi 2007'den beri bizimle, onu aldığımızda 2 haftalıktı. Kızımıza hamileyken, biran bile Erni'den ayrılmayı düşünmedik. Hatta çocuğumuzun Erni'yle oynamasını dört gözle bekledik.
Çevremizde pek çok insan, köpeği tutacak mısınız? Artık Erni'yi de birilerine verirsiniz, çocuk ve köpek aynı evde olmaz derken bizim tüylerimiz ürperiyordu. İnternetten ve çevredeki konuya hakim doktor ve veterinerlerle de konuştuktan sonra hiçbir sakınca olmadığını hatta çocuğun ruhsal gelişimi açısından evde evcil hayvan olmasının çok iyi olacağını öğrendikten sonra daha da mutlu bir şekilde beklemeye başladık.
Hamileyken, acaba Erni benim hamile olduğumu anlıyor mudur? Bebeğimiz geldiğinde Erni'nin hali tavrı nasıl olur diye çok kafa yormuşluğumuz vardır. Bizim Erni cüssesine bakmadan çocuklarla oyun oynamayı etrafında çocuklar olmasını çok sever, bu da bizi hep mutlu etmiştir.

Ve 26 Nisan 2012'de yani Kavin doğduktan 2 gün sonra biz eve geliriz ve Erni'yle Kavin ilk kez birbirlerini görürler. Şey yani, aslında Kavin durumun çok da farkında değildi :-))) Daha yeni gözlerini açıyordu yavrucak. Ama Erni eve gelenin bizim çocuğumuz olduğunu hemen kavramış ve hemen koruyucu görevini üstlenmeye başlamıştı.
İşte bu tablo da bu durumu çok güzel özetliyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder