20 Nisan 2013 Cumartesi

Doğumgünü Hazırlıkları

Kavin'in doğumgünü yaklaşıyor ve biz de özel birşeyler yapmak peşindeyiz. Ben şanslıyım çünkü eşimin işi bu fikir üretmek. Çevresi de kendisi gibi güzel fikirli arkadaşlarıyla dolu olduğundan bugün sevgili Engin sabahtan bize geldi ve harika bir fotoğraf çekimi yaptı. Sonrasında resimlere bakarken resmin bütününe bakmak ne şahane birşeymiş bir kez daha gördüm ve bir kez daha şükrettim.
Çok eğlenceli bir çekimdi, şişko halime aldırış etmedim sevdim bu fotoğrafları ama ikinci bölümde beni daha ince gösteren birşeyler giymedim değil :-)))
Çekim hepimiz için çok keyifliydi ama en keyif alan Erni oldu desem yalan olmaz. Kavin ona bol bol sarıldı. Engin kendi doğumgününde gelip fotoğraflarımızı çekti hem de çok şahane fotoğraflar çekti ona buradan da çok teşekkür ediyorum ve iyi ki doğdun diyorum!!!
Pasta siparişimiz de verildi, temamız Pocoyo, Kavin'in favorisi. Bugün süslemeler için alışverişe çıkıyoruz Bu doğumgünü çılgınlıklarını başka arkadaşlarımda gördüğümde amma da abartıyorlar diyordum ama ne keyifliymiş. Bu güzel heyecanları dileyen herkesin yaşaması dileğiyle gülümseyerek bitiriyorum yazıyı :-)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder